Pracovná ponuka: Mesto Sereď príjme referenta na Oddelenie územného plánovania a stavebného poriadku.
Mesto Sereď
so sídlom: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
v zastúpení: Ing. Ondrej Kurbel – primátor mesta
oznamuje,
že prijme do pracovného pomeru zamestnanca na pracovnú pozíciu:
referent územného plánovania a stavebného poriadku
A. Náplň práce:
Ø vykonáva činnosti orgánu územného plánovania podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku predpisov (stavebný zákon) v znení neskorších,
Ø vykonáva činnosti stavebného úradu, preneseného výkonu štátnej správy na úseku zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku predpisov (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, včítane výkonu štátneho stavebného dohľadu,
Ø vykonáva činnosti špeciálneho stavebného úradu, preneseného výkonu štátnej správy na úseku zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách v znení neskorších predpisov (cestný zákon),,
Ø vykonáva činnosti špeciálneho stavebného úradu, preneseného výkonu štátnej správy na úseku zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zákona o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon),
Ø vykonáva činnosti spoločného obecného úradu pre výkon činnosti stavebného úradu a špeciálneho stavebného podľa cestného zákona a vodného zákona v súlade so Zmluvou o zriadení spoločného obecného úradu
Ø poskytuje údaje pre štatistický úrad,
Ø spolupracuje pri zabezpečovaní urbanisticko-architektonických podkladov, návrhov a štúdií,
Ø zabezpečuje evidenciu a archiváciu rozhodnutí včítane kompletnej spisovej agendy jednotlivých podaní.
B. Kvalifikačné predpoklady:
Ø vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v stavebnom odbore,
Ø odborná prax vítaná.
C. Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti:
Ø znalosť platných právnych predpisov (znalosť stavebného zákona a vykonávacích vyhlášok, cestného zákona, zákona o vodách, správneho zákona, zákona o obecnom zriadení a iných právnych predpisov v oblasti samosprávy a životného prostredia)
Ø manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, precíznosť,
Ø zvládanie záťažových situácií,
Ø bezúhonnosť a morálne predpoklady,
Ø spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
Ø znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet,
Ø vodičský preukaz sk. B.
D. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
Ø žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
Ø motivačný list, profesijný životopis,
Ø overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
Ø písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov,
Ø čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
E. Odmeňovanie:
Ø funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
F. Predpokladaný termín nástupu:
Ø 1.9. 2023, resp. dohodou.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „referent územného plánovania a stavebného poriadku“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď, mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 21.08.2023 vrátane do 15.00 hod..
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 03.08.2023
Ing. Ondrej Kurbel, v.r.
primátor mesta