Mesto Sereď hľadá zamestnanca na pozíciu: "Vedúci organizačného oddelenia".
Mesto Sereď
so sídlom: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
v zastúpení: Ing. Ondrej Kurbel – primátor mesta
oznamuje,
že prijme do pracovného pomeru zamestnanca na pracovnú pozíciu:
Vedúci organizačného oddelenia
A. Náplň práce:
Ø zodpovedá za činnosť oddelenia po stránke organizačnej a personálnej (zamestnanci organizačného oddelenia),
Ø zabezpečuje spracovanie a distribúciu materiálov k rokovaniu Mestského zastupiteľstva, prípravu MsZ, rokovanie MsZ,
Ø zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných predpisov mesta, za svoju časť rozpočtu,
Ø v súlade s internými predpismi a zákonmi zodpovedá najmä za organizačné zabezpečenie chodu MsÚ, matričný úrad, evidenciu obyvateľstva a budov – ohlasovňa a súpisné čísla, pult prvého kontaktu – podateľňa, registratúrne stredisko, referát spoločenských služieb,
Ø zabezpečuje prvý kontakt občana so zamestnancami MsÚ pomocou pultu prvého kontaktu,
Ø vedie evidenciu a zabezpečuje archiváciu VZN, uznesení MsZ, organizačných noriem a zabezpečuje ich zverejnenie na stránke mesta a úradnej tabuli,
Ø zabezpečuje v celom rozsahu výkon volieb,
Ø pripravuje, organizuje a zabezpečuje sčítanie obyvateľov, domov a bytov,
Ø vypracováva koncepcie a strategické dokumenty v oblastiach, ktoré sú v kompetencii oddelenia,
Ø vykonáva práce vyplývajúce zo zákona č. 211/2000 Z .z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií).
Ø zabezpečuje a poskytuje právne služby pre potreby mesta a jednotlivé odd. MsÚ,
Ø pripravuje, posudzuje, vyjadruje sa k všetkým zmluvám resp. ich návrhom a dohodám, ktoré uzatvára mesto,
Ø vedie správne konanie vo veci ukladania pokút podľa § 27b zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení,
Ø rieši protest a upozornenia prokurátora,
Ø vykonáva asistencie za mesto pri výkone rozhodnutia podľa Civilného sporového poriadku a Exekučného poriadku,
Ø rieši pracovno-právne spory zamestnancov mesta.
B. Kvalifikačné predpoklady:
Ø vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – vzdelanie v odbore právo,
Ø minimálne 4 roky odbornej praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
Ø prax v oblasti verejnej správy vítaná.
C. Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti:
Ø znalosť platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na samosprávu (znalosť zákona č. 369/1990 Z.z. o obecnom zriadení, znalosť zákona č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, znalosť VZN a zásad hospodárenia a nakladania s majetkom),
Ø manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, precíznosť,
Ø zvládanie záťažových situácií,
Ø bezúhonnosť a morálne predpoklady,
Ø spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
Ø znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet.
D. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
Ø žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
Ø motivačný list, profesijný, štruktúrovaný životopis,
Ø overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
Ø písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov,
Ø čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
E. Odmeňovanie:
Ø funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
F. Predpokladaný termín nástupu:
Ø 1.7. 2023, resp. dohodou.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „Vedúci organizačného oddelenia“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď, mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 19.6.2023 vrátane do 15,00 hod..
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 29.05.2023
Ing. Ondrej Kurbel, v.r.
primátor mesta