Logistické centrum v Seredi venovalo 28 000 € onkologickým pacientom. Na znak solidarity prišli zamestnanci do práce v pyžame

Logistické centrum v Seredi venovalo 28 000 € onkologickým pacientom. Na znak solidarity prišli zamestnanci do práce v pyžame

Udalosti a ľudia     Iveta Tóthová    
September je mesiacom pripomenutia si rizika rakoviny u detí, preto spoločnosť Amazon už tri roky zvyšuje jej povedomie vďaka celosvetovej kampani Amazon Goes Gold. Tento rok sa do kampane zapojilo aj logistické centrum Amazon v Seredi a podporilo neziskovú organizáciu Nadácia Kvapka nádeje, ktorej firma darovala 28 000 eur.  
 
Na Slovensku ročne pribudne približne 100-120 detí s onkologickým ochorením.  Cieľom celosvetovej kampane Amazon Goes Gold je zvýšiť povedomie a zviditeľniť úžasnú prácu, ktorá sa realizuje v oblasti globálneho výskumu a starostlivosti o detských pacientov.  Názov kampane Goes Gold súvisí so zlatou farbou, ktorá je symbolom rakoviny u detí. V tomto mesiaci sa spoločnosť doslova zahalila do zlatej, pretože zákazníci po celom svete dostávajú svoje objednávky v špeciálnych zlatých balíkoch, aby sa ešte viac znásobila osveta o rakovine u detí.
 
 
Na znak solidarity sa viac ako 1000 zamestnancov Amazonu v Seredi rozhodlo prísť 18. a 19. septembra do práce v pyžame. Okrem lokálnej iniciatívy sa zapojili zamestnanci po celej Európe, Severnej Amerike, Austrálie a Japonsku. Toto gesto znamená podporu pre všetky deti, ktoré bojujú s rakovinou a počas liečby a uzdravovania sa môžu stráviť v pyžame celé roky. Spoločnosť sa na Slovensku rozhodla podporiť Nadáciu Kvapka nádeje, ktorá sa kontinuálne stará o liečebné, školské, kultúrne a sociálne potreby detí s nádorovým ochorením. Firma venuje 25 000 eur na nákup zdravotníckeho a prístrojového vybavenia a 3000 eur za zamestnancov, ktorí prišli počas 48-hodinovej výzvy do práce v pyžame. Za túto čiastku nadácia nakúpi špeciálne farebné rúška pre deti i personál.
 
„Teší nás podpora a prejavená dôvera zo strany jednej z najúspešnejších nadnárodných spoločností, Amazon a jej zamestnancov. Finančné prostriedky sa použijú na zakúpenie zdravotníckeho materiálu a prístrojového vybavenia, ktoré výraznou mierou zlepšia komfort a podmienky liečby detských onkologických pacientov na Slovensku,“ povedal Štefan Bernát, správca Nadácie Kvapka nádeje.
 
Riaditeľ logistického centra Amazon v Seredi, Radek Stegbauer uviedol: „Sme veľmi vďační za to s akým nadšením sa zamestnanci zapojili do kampane a deti tento rok podporilo viac než 1 000 z nich. Vnímame to ako veľkú snahu každého jedného šíriť povedomie o tejto citlivej téme.“
 
Logistické centrum v Seredi venovalo 28 000 € onkologickým pacientom. Na znak solidarity prišli zamestnanci do práce v pyžameLogistické centrum v Seredi venovalo 28 000 € onkologickým pacientom. Na znak solidarity prišli zamestnanci do práce v pyžame