Slovenskí hudobníci vyzývajú fanúšikov: mobil dole #hlavahore. Orange tak odštartoval svoje festivalové leto

Slovenskí hudobníci vyzývajú fanúšikov: mobil dole #hlavahore. Orange tak odštartoval svoje festivalové leto

Udalosti a ľudia     Barbora Oberučová PR & Events Coordinator Communication & Brand Department    
Bratislava, 26. jún 2019 – V posledných týždňoch niekoľko slovenských hudobníkov vyjadrilo na sociálnych sieťach svoj postoj k tomu, že ľudia počas ich koncertov pozerajú viac do telefónu než na pódium. Odštartovali tak tohtoročnú festivalovú kampaň Orangeu mobil dole #hlavahore, ktorá chce takto motivovať ľudí k tomu, aby napríklad počas koncertov odložili svoje telefóny a užili si ich naživo, mimo online sveta. Odkaz sa ponesie celým festivalovým letom a chce upriamiť pozornosť na zmysluplné používanie technológií v našich životoch a návrat k skutočnému a nie virtuálnemu prežívaniu jedinečných okamihov.  
Odlož mobil a uži si dobrý koncert
Virálnu kampaň mobil dole #hlavahore, za ktorou stojí Orange, odštartovala slovenská skupina Billy Barman. Na svojom facebookovom profile zverejnila video zo svojho koncertu, kde fanúšikov požiadala o to, aby svoje mobilné telefóny odložili. „Celý rok beháme hore dole po Slovensku a užívame si jedinečnú atmosféru spojenú s každým koncertom. Čo nás už baví trochu menej je, keď namiesto vašich vysmiatych tvárí vidíme vaše telefóny, čím sa oberáte o zážitok vy a aj tí za vami toho vidia podstatne menej. Vykašlime sa aspoň na chvíľku na sociálne siete a užime si to spolu naživo a naplno,“ napísal spevák obľúbenej kapely Juraj Podmanický k videu. Neskôr sa k tejto téme pridali aj raperi Vec a Tono S. či členovia reggae skupiny Medial Banana Erik Šulc a Poky man.
Orange si v kontexte svojho pôsobenia na trhu uvedomuje dôležitosť virtuálneho sveta a využívania mobilných technológií pre zvýšenie komfortu každodenného života. Dlhodobo však svojich zákazníkov motivuje k tomu, aby výhody technológií využívali s rozumom, poznali nástrahy a obmedzenia virtuálnej reality a svoje deti viedli k jej triezvemu začleneniu do rodinného harmonogramu a hlavne, aby sa nepripravovali o skutočné zážitky s blízkymi či priateľmi. Napríklad aj na festivaloch, ktorých je partnerom aj počas tohto leta. ,,Orange je partnerom Pohody už ôsmykrát a my sa z tejto spolupráce opäť veľmi tešíme. Aj tento rok všetkým festivalovým nadšencom, ale aj organizátorom či kapelám, prinesieme spoľahlivé internetové pripojenie a užitočné služby priamo v areáli trenčianskeho letiska, na ktoré sú už za tie roky zvyknutí. Rovnako evidujeme každoročný nárast dát a zdieľanie jedinečných zážitkov v online svete a reagujeme na to navýšeným benefitom v podobe bezplatnej porcie dát – 5 GB pre našich zákazníkov a bezplatné Wi-Fi pripojenie v celom areáli trenčianskeho letiska. Napriek tomu ich však chceme motivovať k tomu, aby si chvíle plné pohody užili s hlavou hore, bez mobilu a nepozerali sa na svet len cez displej smartfónov," vysvetľuje Natália Kunická, Brand Activation Manager Orangeu.
Zákazníci Orangeu, ktorí túto myšlienku podporia a počas koncertov si aspoň na hodinu svoj mobilný telefón odložia v špeciálnej úschovni v Orange zóne, dostanú navyše ďalšiu extra porciu 5 GB dát.
Odlož mobil a uži si dobrý pocit
Orange na festivaloch už niekoľko rokov pripomína návštevníkom aj ekologický rozmer používania mobilných technológií. Svoju dlhodobú iniciatívu Darujme starým mobilom nový život presunie opäť z predajní aj na trenčianske letisko. Cieľom je zbieranie a ekologická likvidácia už nepotrebných mobilov. Návštevníci, ktorí prinesú na Pohodu starý telefón, budú súťažiť o 5 vstupeniek na ďalší ročník festivalu. Myšlienku aj tento rok podporila kapela Puding pani Elvisovej, ktorá chce pomôcť Orangeu motivovať návštevníkov a k tejto aktivite pretextovala svoj známy hit Mladí chemici.
O „dobrých“, zelených, celospoločenských a verejnoprospešných témach sa bude opäť diskutovať v Optimistane Nadácie Orange, pri ktorom nájdete stánok na odovzdanie nepotrebných mobilov.
Nech je to aj tento rok o pohodových zážitkoch
Orange chápe, že festivalové zážitky sú jedinečné, že ich chcú návštevníci zdieľať so svojou rodinou či priateľmi, že potrebujú mať svoj telefón vždy pripravený, že si potrebujú počas festivalových dní oddýchnuť v príjemnom tieni a osviežiť telo drinkami a myseľ novými informáciami.
Preto:
- aj tento rok celý areál pokrýva 4G sieťou a bezplatnými Wi-Fi zónami, ktoré budú rozmiestnené na viacerých miestach areálu trenčianskeho letiska;
- budú Orange nabíjačkárne k dispozícii už štandardne - nonstop - v Orange zóne aj pri stanových mestečkách;
- okrem klasického dobíjania telefónov budú v Orange zóne opäť k dispozícii elektrické zásuvky pre samo-nabíjanie a externé powerbanky na dobitie telefónu kdekoľvek v areáli festivalu;
- sú v Orange zóne pripravení Orange experti, aby poradili, ako využívať svoj telefón na maximum, pripravené sú aj núdzové telefóny bezplatne určené na núdzové volania a v 24-hodinovej asistovanej nabíjačkárni telefóny Nokia 3310, ktoré budú k dispozícii na zapožičanie počas festivalu;
- Orange zóna už štandardne poskytne návštevníkom zábavu, osvieženie, zážitok z koncertov prebiehajúcich na Orange stagei, ale aj úkryt pred slnkom či davmi vo svojej chillout zóne, v ktorej bude opäť priestor aj pre vzdelávanie, workshopy a zaujímavé aktivity.
Vždy včas, so správnymi ľuďmi, na správnom mieste
Interaktívna festivalová aplikácia Pohoda 2019 powered by Orange je univerzálnou pomôckou, vďaka ktorej sa človek v areáli bez problémov orientuje a dostáva informácie z prvej ruky. Ponúka kompletný program, upozorní na koncerty, technicko-organizačné pokyny či zmeny v programe alebo predpovedi počasia a tento rok je obohatená o novú sekciu - e-shop festivalu Pohoda. Dostupná bude aj tento rok v slovenskom a anglickom jazyku pre smartfóny s operačným systémom Android aj iOS. Používatelia aplikácie si navyše môžu vytvoriť svoj vlastný program a zdieľať ho prostredníctvom Facebooku a cez funkciu „Kamaráti“ nájsť aktuálnu polohu svojich priateľov v areáli. Návštevníci, ktorí nepoužívajú smartfóny, sa k užitočným informáciám dostanú prostredníctvom SMS servisu, pričom pre zákazníkov Orangeu je aktivácia služby bezplatná. Pre zákazníkov iných operátorov je spoplatnená sumou 20 centov. Kompletné informácie o festivalovom SMS servise budú dostupné na stránke www.pohodafestival.sk.
Viac informácií o festivalovom lete Orangeu, o benefitoch i festivalových aktivitách nájdete na www.orange.sk/hudba.
Slovenskí hudobníci vyzývajú fanúšikov: mobil dole #hlavahore.	 Orange tak odštartoval svoje festivalové leto Slovenskí hudobníci vyzývajú fanúšikov: mobil dole #hlavahore.	 Orange tak odštartoval svoje festivalové leto